Tema: Re: Eksperimentuoju su E85
Autorius: AuriZzZ
Data: 2010-05-10 08:44:28
Matai kaip, na kogero ir nuo variklio priklauso. Man apsukos kaip įkaltos, kuriasi ryta spol abarota (vakar +4 ryte buvo), jei iškarto pradedi važiuot prie pirmos sankryzos sustojus ir pradedant važiuot bando dust, bet pakeli apsukas ir viskas kaip su benzinu, prie kitos sankryzos jau jokių dusimų..

reiks truputi mišinį pariebint benzinu, nes kai buvo 50/50 jokių pašalinių nuo benzino besiskiriančių anomalijų nepastebėta.

kas dėl kaitimo, kiek važinėja su dujom šlanginėm prisisukę jas, per kiek laiko perkaista? Šeip temperatūra laikosi taip pat kaip ir su benzinu, kad vožtūvai labaiu kaista tai kita istorija, bet manau man to resusrso užteks, o jei ne bus proga atsinaujint, tokia ir bėda :)