Tema: Re: reik shivesas sureguliuot Vilniuj. Kur ?
Autorius: Sauliusv
Data: 2010-05-09 19:26:44
O bet taciau - pirma karta praspyre del keletos smulkmenu.
Tame tarpe ir nesureguliuotu shviesu ir nedegancio prieshrukinio priekinio.

Sheshtadieni po Dagrio sureguliavimo (prieshrukinis buvo jau pakeistas ir
VEIKE) nuvaziavau i TA. :-( Nedega vel tas prieshrukinis ir sureguliavimas
blogas. Praspyre.
Parvaziavus namo ir vel ijungus prieshrukinius - dega abu zibintai
graziausiai.

Tai jei nereguliuosiu ir vaziuosiu i TA - tai pasius mane pagal kompasa jei
vel bus nesureguliuota.
Radau kad Tulita siulo tokias paslaugas:
Zibintu sureguliavimo patikrinimas

Neteisingas zibintu sureguliavimas - prastas matomumas arba akinimas kitu
eismo dalyviu. Tikriname ar tinkamai sureguliuotas zibintu sviesos pokrypis,
ar zibintai pritaikyti eismui desine kelio puse (draudziama naudoti
zibintus, skirtus eismui kaire kelio puse).

Reiks matyt pasiskambinti ir pasiaishkinti kiek tai kainuoja - gal pigiau
bus pas juos nuvaziuot ir tegul patikrina - susireguliuosiu ir tada TA
praeisiu...
Suprantu, kad jiems pinigu reikia, bet man vazineti po servisus brangiau
kainuos.

Sauliusv