Tema: Re: Stabdziu kaladeles - kiek laiko?
Autorius: Vitas
Data: 2010-05-07 21:45:15
O mano dar originalios, iš gamyklos ir jau nuvažiuota virš 150
tukstančių...Bet jau plonos, reiks neužilgo keisti...Tiesa, mieste mažiau
nei 90 proc.tai tikrai...Beje, galines jau keičiau kartą, bet ne dėl to kad
susidivėjo, o dėl to kad prirudijo ir pradėjo dilti kampu ir šiaip, kol aš
jas iškaliau iš suportų, tai jau atgal nedėjau, naujas nupirkau...