Tema: Re: req;comm: tepalu FORD FOCUS 1.6 tdci 2005 m
Autorius: Anfora
Data: 2010-05-06 13:31:37
tai va, kad oficialus actovas siulo valvoline, o as noriu alternatyvu... pvz
shell, total, castrol, elf... o kox tepalas tinka butent sitam auto zino tik
patys tu tepalu pardavejai, internete nesurasyti automobiliai, kuriems kox
tepalas rekomenduojamas, todel temos pavadinimas butent tox ir ne kitox. jau
paskambinau i viena parduotuve, tai prasidejo "gal sitas tinka, gal anas..."
man reik tixliai - castrol tox ir ne kitox, elf tox ir ne kitox ir t.t. o
tamsta, jei teisingai supratau, tepalu pasiulyt man negali, tik
bereikalingus komentarus :D