Tema: Re: ? FORD Focus tepalo lempute
Autorius: Anfora
Data: 2010-05-12 13:05:59
ta mintis ir man kirba... tik ne man saskaita israse, o tai kontorai, kuri
kas 5 m. atnaujina savo autoparka, ir is anxto buvo aisku, kad tas masinas
tuoj grazins i salona pardavimui, o as viena is ju sugriebiau pusiaukelej :)

jo, del tepalo pakeitimo anksciau laiko ir as pamasciau... nes tik pora
minuciu padirbes naujas tepalas tapo juodas kaip naktis... bet kaip
supratau, tai cia ner blogai, blogai butu, jei jis liktu skaidrus - reikstu,
kad tepalas s...