Tema: Re: Gendanti tajota
Autorius: Ablasiejus
Data: 2010-05-04 15:37:14
4x20, vaziuoti ventilius prikti, ir problema lieka.
Ir vel ant to pacio laido kartis reikia.
Juk pagal ta ventiliu logika, abs/vsc ir t.t. butu uzsidege iskart po
padangu keitimo. O cia pries dvi saviates.Greiciau abs daviklis koks.
O tai problema lexus ant laido pajungti? Ne kas antram garaze jungia?