Tema: Re: Kur tokius det? -- EBA 864 --
Autorius: Algirdas
Data: 2010-05-04 09:46:11
pries metus laiko teko vezt i asigalio gatve 4ias padangas, berods. Esme,
kad daugiau nei norma... Sake tipo nepriims, bet as iskroviau visas. Buvau
nugasdintas, kad perduos pareigunams, bet kadangi as nesiruosiau tu padangu
vezt i pamiske - palikau.
kolkas nieks nieko, o siaip manau duotum siuksliu brigadininkui pitaka ir
nereiktu dvi dienas vazinet.