Tema: Re: O kritinei masei nebereik shalmu pagal KET?
Autorius: Korke
Data: 2010-05-03 14:26:16
bet tai jus man paaiskinkit nuo kada taip v tixaria baltu dazu pagalba per
amzius buvusi gatve staiga patapo "dviraciu taku", siaip axujenai pigus
sprendimas, irasai ES ataskaitoje kokioje paskui, babkiu panaudojimo
"irengeme miesto centre dviraciu takus" nu ir tikrai, nemates ju koks nors
evrokomisionierius ir pamastys - ot zjbs padare, sugebejo...., kai realybeje
tai tik papeckiojimas ant vaziuojamosios dalies, tik nesuprantu per kuria
vieta cia pasidare dviraciu takas ? dar matai ant jo statyt auto negalima,
nors KET aiskiai raso, kad sustot ir stovet galima KELKRASTYJE, o kai jo
nera VAZIUOJAMOSIOS DALIES KRASTE ir nikuja nieko neraso apie kazkokio ten
dviracio tako egzistavima.(buten palei vaziuojamosios krasta). Takas tai yra
atskiras keliukas einantis lygiagreciai gatvei. Nu dar puse bb jei saligatvi
irgi nudaze, tipo takas pasidare, cia dar dar galima bandyt pritempinet prie
"tako" savokos.
Cia praita sav maciau nuotraukyte laikrastuke, vargsai pedalai skundziasi,
kad Upes g Vilniuje, ant "tako" stato masinas.... kokios nx tako ? o tai kur
jas statys viduryje vaziuojamosios dalies ? jei is abieju tos gatves galu po
"taka" su teptuku suorganizavo kazkoks pedalisto protas savivaldybeje, tai
gal kiti blaiviai masto ? Mini savo pedalus 1m nuo kelkrascio ir
atsiradusias kliutis, tobish pastatyas leidziamoj vietoj auto apvaziuoji,
kas ir parasyta KET.