Tema: Re: Q: Monroe amortizatoriai?
Autorius: padugne
Data: 2010-05-03 00:15:05
On Sun, 02 May 2010 20:00:35 +0000, va wrote:

> Ka liaudis mano, ar Monroe produkcija kokybes, patikimumo ar dar kuriuo
> atzvilgiu galima statyti i viena greta su pvz. Bilstein/Boge, Sachs ir
> pan.? Ar tai buvo tiesiog gero marketingo rezultatas pries keleta metu,

Seip tai Bilstein yra sau (Thyssen Krupp koncerno brandas), Boge/Sachs yra
sau (abu ZF brandai kartu su lemfiorderiu ir daug kitu).
Monroshke irgi nevisai saraskino kontora, firmai jau gal 100 metu, siuo
metu realiai priklauso Tenneco (kartu su Walker).

Jei tai kokybes indikatorius, tai visi jie tiekia dalis ir i konvejeri,
pvz jei teisingai prisimenu monroskes gyvena dabartineje c-klaseje. Ir
seip sako, kad turi 25% pasaulines OEM amortiku rinkos.

Pats turejau susidejes monroe sensatrack, nieko blogo negaliu pasakyt.
Isgyveno net shudarankiu Kemi jiem padaryta smelio/druskos vonia.

--
kthxbai.