Tema: Re: Pultelio priprogramavimas
Autorius: KTM
Data: 2010-05-02 22:54:26
Nezinau, man tai puikiai issprende klausima kontora esanti priesais akropoli
kitoje gatves puseje. Ten toks raudonas pastatas yra. Pirmame aukste gamina
raktus, o antrame imone pardavineja pultelius ir juos iskart priprogramuoja.
Kaina pultelio 50-60Lt eiles.
Man reikejo garazo vartus valdyti ir darbo uzdaro kiemo vartus, tai viska
vietoj per kelias minutes ir padare.