Tema: Re: Auto is uk- TA apziura
Autorius: zhaltas
Data: 2009-03-24 23:39:42
su salyga kad krize manau prisigalvos visko, atai jau dabar regitrininkai
ant 0,8 etato pasodinti...
as kazkada gyvenime senai senai buvau nupirkes civika 1,6 118kw, pavazinejau
ir labai man reikejo to motoro, tai isemiau idejau kitur o i ta civika
idejau 66kw (ar dar silpnesni) gaidziuka ir pardaviau... neisivaizduoji
kokie kryzaius keliai buvo ekzpertize praait... :D vos ne kad pats
susikonstraves masina buciau :D o realiai ir vaziuokle nuo 118kw ir
stabdziai ir visa kita, dar dx kartu geriau, bet ir pinigu ir nervu kainavo
.... ir cia 10m atgal... tai isivaizduojiu kas bus db...