Tema: Re: signature downgrade
Autorius: ukw
Data: 2010-04-30 14:15:30
"Pagonis" <jhsdfhj@ee.lt> wrote in message
news:hredsm$bm9$1@trimpas.omnitel.net...
> reiks skundu knygos ieskot :(
> ukw, tu kaip senas servisistas ir prie viso to psa vartotojas, gal zinai
> kokia nors kryzmiu priklausomybe nuo auto?

zinau kad pas citrina kryzme durnoj vietoj stovi ir visa shuda gauna tiesiai
ish po rato. taip pats zinau, kad Robetas.lt pasiule isigyti viena 15' o
kita '16 kryzmes ir sukergus jas tarpusavyje gauti reikalinga 15/16 kryzme.
:)
tau beje eina tokios pacios kaip ir mano citrinai. tik kad visokiu buna.

tokiu atveju, arba lupi sena ir turi pavyzdi arba prasai dilerio ar tu kurie
prieina prie duombaziu (kad ir meharis) kad paziuretu pagal VIN koda