Tema: Re: Pegeut 206 , oro zarna ir bakelis po ja
Autorius: Donatas
Data: 2010-04-26 14:20:29
esminio dalyko gal neparasiau 1,9 dyzelis, tas "daiktas" netoli
radiatoriaus. Oro filtras ar kas ten stovi desiniau, toliau is jo zarna
(labiau ne zarna o plasmasinis ortakis) , aptikroao ties masinos centru,
uzsisuka ir eina i variklio galva. Tai tas "daiktas" apytikriai to ortatakio
tiesiojoje, dar pries posuki (bet arti jo).
Kaip sakiau, panasu i kazkoki bakeli ... bet gali tik pasirode, o ar
originaliai yra ten kas nors isvis ?  Nes mano isitikinimu kaip ir neturetu
buti...

Gal kas turit toki kieme ir galit pakelti dangti :)

Donatas