Tema: Re: a jo, picerija....
Autorius: padugne
Data: 2010-04-26 00:49:23
On Sun, 25 Apr 2010 23:11:08 +0200, zhegonskas wrote:

> kad as tik hamburgene zinau.
>
> steikai tikrai visai geri tinkle "Block House" - jie po visa Vokietija,
> bet jau keliolikoje miestu atrodo yra.

Seip turbut skaniausi steikai kuriuos valgiau buvo montpelje tokioj
steikynej paciam centre. Man rodos sitie:
http://en.wikipedia.org/wiki/L%27Entrec%C3%B4te
http://www.entrecote.fr/

Turi tik pageidaujamos kondicijos steikus su fritkem ir salotom ir
visiskai nieko daugiau. Bet visiskai nerekomenduotina tradicionalistams
ortodoksams, bo steikai ten su tokiu mediterranean touch. Uztat musu
siauraakiams kolegoms turetu patikt kaip 2 in one :)

Kiek zinau turi filialu ir kituose miestuose.

--
kthxbai.