Tema: Re: Autodiagnostika inetu???
Autorius: svaika
Data: 2010-04-24 22:19:09
na bet tačiau, tu ir užsispyręs - ir toliau tiki nemokamom,
kokybybiškom,  paslaugom. aš jau pas savo dviejų mašinų meistriukus
važinėju su bonkom, po visų darbų. o tu vis už dyką, už dyką...
va Staska'i teks jau net kanopą bučiuot, kad tik apsiimtų zefiros
zyzeliui kelt galvą, jis matai žmogus garažinis, kalba man suprantama
kalba, iki šiol suprasdavom vienas kitą, neturiu problemų ir 15 lt
niekad nebus gaila dėl tokių žmonių, NET ir TIK už konsultacijas ;)