Tema: Re: ekonomiskas auto
Autorius: pragäras
Data: 2010-04-22 20:31:39
Dainiushai, nieko asmeniško, bet tavo komentarą matau tik po kažkieno dar reply - taip 2x mažiau postų gaunasi...:) aiškų, kad c2 mieste geriau - sakau, kad žmogui trasoje purtytis su kibiru ne reikalas, juolab betonke. bendras pastebėjimas, kad naudota mažalitražkė bus mažiau patikimesnė birėjimo atveju nei didesnio litražo auto. apie naujus auto (konkrečiai fobia) pasižiūrėk testus www.autoreview.ru - berods neseniai buvo