Tema: Re: nedidele auto
Autorius: Focus
Data: 2010-04-22 08:17:22
Po to, kai prieš n metų Kauno Savanoriuose prieš mano akis mažą kibiriuką
kliudė kitas auto ir mažylis kaip ping-pong kamuolys atšokęs nuo dar
dviejų galiausiai sustojo ant stogo, pasakiau sau ir savo žmonai, kad
mažiausias priimtinas automobilio dydis - kaip kokio golfo.
Kažkaip pastebėjau ir pastaruoju metu porą tokių:

http://www.delfi.lt/news/daily/crime/vilniuje-ant-stogo-apsiverte-honda--moteris-ligonineje.d?id=31024971
http://www.delfi.lt/news/daily/crime/mazytis-smart-skriejo-lauzydamas-kelio-zenklu-stulpus.d?id=29760343

Nieko asmeniško, bet man atrodo, kad jie tiesiog per lengvi.

Focus
Avensis D4D '01