Tema: Re: Kewle, kas cia ne taip?
Autorius: Taiikii
Data: 2010-04-22 00:18:24
O, jei atvirai, ne px jiems ant to ivaizdzio? Bent puse ju greiciausiai vis
tiek gaus vieta seime ar siaip kokiose valstybinese pareigose, o kitiem
uzteks prisiimto turto iki gyvenimo pabaigos. Geda, ir tiek. Bl, zvengciau,
jei del nezinomu priezasciu tie auto pradetu liepsnoti. Nors ir to maza
butu.