Tema: Re: Kur dabar populiaru draustis
Autorius: Fla
Data: 2010-04-16 12:29:23
On 2010.04.16 11:28, Fla wrote:

> Man atvirksciai - su ergo niekad nesamoniu nebuvo. Greitai ir patogiai.
> Uzregistravai ivyki, nuvezei auto i norima servisa, ir tiek ziniu.
>
> O dabar jau savaite praejo, kaip LD intensyciai skaiciuoja kiek
> ju manymu 1 padanga gali kainuoti :)))

O, vos parasiau - paskambino :) Ratlankio lyginimas + padanga (~50%? nudev) = 470lt.
Bet anyway - imho propaguojamas nekoks poziuris i klienta ("apmokam viena padanga,
nors keist reikia 2").

--
"pasiekimai 8-10 klases fizikos kurse?  Daugkartinis fizikos, chemijos,
matematikos olimpiadu ir cempionatu prizininkas, kvietimas mokytis