Tema: Re: Po Omega randu tepalo dėmes
Autorius: rimantas
Data: 2010-04-15 08:46:33
O kiek plius minus kiekvieno iš trijų paminėtų atvejų remontas su dalimis
galėtų kainuoti. Plius minus.. labai tiksliai nereikia.

PS: mano atveju apsitepalavę yra dangteliai.. bet matosi kažkoks senas ir
sausėti pradėjęs tepalas. O variklio apačioje - šlapia gausiai. Tad
dangteliai tiek neprigeneruotų. Nors matomai juos gal irgi pasikeisčiau za
adno idant švaru būtų po kapotu. O kur vairo stiprintuvas ir tepalo
filtras... aš kažkaip nesigaudau. Reiks repair manualą pavartyti.