Tema: Re: Minkstas stabdziu pedalas - kur sliekai?
Autorius: rip
Data: 2010-04-13 13:55:51
manzetukai pagrindinio cilindro viduje, kelios gumytes dedasi ant stumoklio,
kitos kur priklauso vietoj senu, reikia atjungti stabdziu vamzdelius ir
nusiimti pagr. cilindra, nuimt senas ir sumaut naujas gumytes arba det kita
gera cilindra, surinkt i kruva ir nuorint sistema. Laiko turint nieko
baisaus, esu keites pats sau pora kartu ne mondei, pagalbos prireiks tik
orinant, stabdziu pedalui pamaigyt