Tema: Re: barzdos formavimas
Autorius: Tyro
Data: 2010-04-12 14:21:56
Pamascius, nimh geriausia akuma pilnai iskrauti pries kraunant jog islaikyti
talpa. Tai arba netausoji akumo, arba turi ji tik savaite, jog pirmu
pakrovimu tebelaiko. :) Jus tik apie si viena modelis atsiliepiate, o is tu
ka pasiuliau nieko gero, sis universaliausias ir geriausias? :)

--
Tyro

Peugeot 605
RC offraod, fun-fly