Tema: Re: auto uz ~8k Lt
Autorius: CodeC
Data: 2010-04-08 22:06:27
Dainiushas wrote:
> Citroen C2 1.4 tokiu rezimu ima 7Ltr. Minti seki?

pasitikslinsiu tik, cia jis tikrai uz 8klt iseina gyvas?

galima ir kitaip minti pakreitpti:) v850 2.5 tdi ryja irgi panasiai, tik
ne bendza o salerka. nzn ar cia pliusas ar minusas, bet speju kad tikrai
smagiau vaziuoti negu su 1.4 benzininiu kibiru. o ir i kaina tikrai
isipaiso. tik kad senesni keliais metais. kas is esmes irgi ne kazkoks
argumentas pagal kuri reiktu masinos ieskot ;)
jei nera visokiu spec reikalavimu, tai IMO uz tokia suma reiktu eiti ir
pirkti tai, ka randi geros bukles. nes +- pinigais po keliu metu vistiek
visi variantai panasiai kainuos.