Tema: Re: Polo ,95-97 mazdaug metu 1,4 motoras
Autorius: ccc
Data: 2010-04-07 09:25:40

"IksEr" <robertas-trink@sap.lt> wrote in message
news:hph7n1$t87$1@trimpas.omnitel.net...
> Dabar net susimasciau... Negi iki 2001 metu buvo taip prastai, o su nauju
> modeliu 2002 kokybe kardinaliai pasitaise?

Toks kaip mano polo buvo gaminamas ne iki, o nuo 2001. Siaip ka as galiu
pasakyti turedamas tik viena egzemplioriu.. Bet, kad nuo 105kkm iki 117
remontas kainavo 5k yra faktas. Siandien va pvz vaziuosiu remontuoti
stabdziu, nes pavazinejus uzsipumpuoja ir nestabdo.. Pries 300km buvo keista
sankaba (rekomplektas), dabar jungiant antra kartais juntamas sioks toks
brakst. Servise mano, kad sinchronizatorius, nors pries sankabos keitima to
nebuvo. Gal sudroziau kol davaziavau be sankabos antra pavara.. Zodziu
siandien bus sestas tukstantis litu. Nusprendziau, kad tai paskutinis
remontas :D Jei dar siais metais suges, tai buckis ir viso gero..