Tema: Re: Kreivas vairas
Autorius: Linelis
Data: 2010-04-06 23:10:08
pazystamas daro suvedimus, tai jo pirmas klausimas visada : padangos naujos
ar devetos.
sake pagrindine beda buna, nes visos padangos issidevi, uzdedi ant kitos
masinos ir jei nepataikai teisingai uzdet ir prasideda, o jei dar senas
naudotojas jas naudojo nepasideres gera suvedima tai isdevi ir jos jau
niekam tiknamos.

aisku viskas ne is gero gyvenimo, jei visi turetu pakankamai pinigu naujoms,
tai tokiu bedu nebutu :)