Tema: Re: duru perdazymo kaina
Autorius: markatas
Data: 2010-04-04 22:59:24
Pasidomek Marijampoleje kainomis - ten turginiai nusmauge kainas iki dugno,
nes ten kiekvienam garazu komplekse po kelis dazancius ir kruva nuosavu namu
garazuose ta pati daro. Kaune kai pasakiau turginiui, kad detale uz 150 man
dare, tas sake, jog permokejau, nes jam uz 100 daro. Tiesa cia zmones, kur
atsiveza masinas pilnai susikomplektuotomis furomis, jie turi nuolatinius
variklistus, elektrikus ir kebulistus. As pvz irgi turiu savu turginiu rata,
kuriu masinos be eiles eina

markatas