Tema: Re: Tai kaip ten su Terpentino nuolaida baigësi?
Autorius: Fla
Data: 2010-04-04 11:06:12
On 2010.04.01 18:03, ukw wrote:
> kokia ten dar gali buti nuolaida, kai litras skyscio kainuoja 1.30 lt

Nezinau kokia gali but nuolaida. Bet matyt kazkokia gali, nes kai pries
savaite ar pan. apie tai cia kazkas diskutavo - Terpentinas ta nuolaidu
ideja lyg ir palaike.
As tik pasiuliau kaip visa tai supaprastinti, kad maziau vargo butu jam.

> geriausiu pirkdamas 5 litru bakeli sutaupysi 1 lita.  ahujenna nuolaida
> skaitau, del kurios verta pisti prota Terpentinui, vaziuoti i kita miesto
> gala ir tttttt.

Imho cia ne tam 1 lite esme, o "community" :) Jei nuolaida butent newsam skirta -
newsus tai pamalonina, ir atsiranda siokia tokia papildoma motyvacija pirkti butent
Danushis produkta, ir uzsipirkti butent dabar. Plius dideja lojalumas butent siam
gamintojui. O Danushis ish to nauda, kad newsuose ju produktai dar labiau prigyja
kaip "o.autos rekomenduojamas produktas", ir igauna aura "perkamas ish savo bicho,
kuris savais rupinasi" :))

Ir jei sakykim Terpentinas padarytu kazkokia simboline nuolaida, kuri galiotu TIK
nurodytomis dienomis (pvz. 04.05-04.18) ir TIK pasakius newsu "burtazodi" - vargu
ar kazka del to prarastu. Taciau tai jiem suteiktu galimybe issiaiskinti KIEK zmoniu
atvaziavo ja pasinaudot, ir KIEK jie nupirko. Galbut skaiciai bus juokingai mazi (ir
paaiskes kad neverta isvis cia newsuose tuom uzsiimti), o galbut atvirksciai - maloniai
nustebins, ir paaiskes kad newsai visai gera terpe susikurti kazkokiu lojaliu klientu
rata, kurie galbut netgi prisides prie "spread the word" :) Arba galbut paaiskes, kad
tokios akcijos - gera galimybe esant reikalui greitai isparduoti kazkokio produkto
likucius.

> cia jau net graudu darosi skaityti shitas jusu fantazijas.

O man kartais graudu skaityt kai tamsta ka panashiam stiliuj kaip dabar parasho.
Nes nejuchiom susidaro ispudis, kad rasho koks senstantis, gyvenimo nuskriaustas,
ir vriednas bambeklis.. :)

--
"pasiekimai 8-10 klases fizikos kurse?  Daugkartinis fizikos, chemijos,
matematikos olimpiadu ir cempionatu prizininkas, kvietimas mokytis