Tema: Re: Rezultatas (buvo: OT: Mini apklausa)
Autorius: Tom
Data: 2010-04-02 11:18:50
Kai mano darbas buvo pasivazinejimai po Lietuva tai oficialiai i metus apie
100kkm ir dar koks 15-20kkm su sutabdytu spidometru. Tai kad per 3 metus su
nauja auto spidometras rodydavo 300kkm nuvaziuota apie 350km. Po to statom
spidometra i 166km ir i turgu. (cia ne as taip darydavau, as gaudavau nauja
auto :)  )  Dabar man 30kkm i metus iseina pasivazinejimui po Kauna.