Tema: Re: Kokia procedura pametus teises ir kt.dokumentus?
Autorius: Glebas
Data: 2010-04-01 11:57:54
1.
www.migracija.lt
Pilietis, praradęs asmens tapatybės kortelę ar turėtą Lietuvos Respublikos piliečio pasą, apie tai asmeniškai praneša raštu — užpildo pranešimą apie Lietuvos Respublikos pilietybę patvirtinančio dokumento praradimą ir pateikia bet kuriai teritorinei policijos įstaigai ar migracijos tarnybai arba Lietuvos Respublikos diplomatinei atstovybei ar konsulinei įstaigai užsienio valstybėje (toliau – Lietuvos Respublikos konsulinė įstaiga). Gavus šį pranešimą, asmens tapatybės kortelė skelbiama negaliojančia

2. http://www.regitra.lt/?Action=vp_praradus&node=24&node1=12&s=12&statid=menu1
Jei praradote vairuotojo pažymėjimą, kreipkitės į artimiausią VĮ „Regitra“ vairuotojų pažymėjimų išdavimo padalinį. Informaciją apie prarastus ir nebegaliojančius vairuotojo pažymėjimus VĮ „Regitra“ teikia policijai bei kitoms suinteresuotoms institucijoms, todėl papildomai kreiptis į policiją nereikia. Naujas vairuotojo pažymėjimas įteikiamas ne anksčiau kaip po trijų darbo dienų nuo pranešimo apie praradimą dienos.

3. Dėl registracijos dokumetų klausti ten pat, kur dėl vairuotojo pažymėjimo manau

Ir mano manymu kuo skubiau viską daryti, kol nepasiėmei kokios paskolos be savo žinios