Tema: Re: REQ: reikia 205/55/R16 padangu
Autorius: Faktas
Data: 2010-04-02 10:50:12
"Bangis" <bangis@baltijos.jura> wrote in message news:hp478i$lnk$1@trimpas.omnitel.net...
> Man su tavim spjaudytis forume neidomu. As savo patirti pasakoju. Is
> reifendirekt.lt esu asmeniskai TIK 4 komplektus pirkes (taigi tokia cia
> ir statistika) ir visada buvo MAX 6 menesiu senumo nuo pirkimo datos.
> Anksciau kiek domejausi Lietuvos parduotuvese dazniausia (pabreziu
> anksciau ir dazniausia) budavo ~2+ metu senumo ir parduodamos kaip
> "sviezios".

tai aš irgi taip pat sakau.
prie ko čia tos parduotuvės?
kaip tik sakau, kad nereik iš parduotuvių pirkt (kaip pavyzdys visokios egzotikos su savo "akcijom"),
o per internetą.
jau minėjau apie čia dažnai parašančius. šiuo atveju - markovichius.

Kas ypac erzina, kai perki ziemines padangas. O bet taciau