Tema: Re: REQ info apie Nissan Qashqai
Autorius: Macas
Data: 2010-03-30 11:37:34
Turejau 2 metus nauja, pasiemiau viena is pirmuju Lietuvoje is Fakto auto..

Na apie ta imone tai tik siaubingiausi atsiminimai... pradejo ziauriai
barsketi visa pakaba.. tai siuntinejo 10 kartu nafik ir sake niekas nebarska
kol paaiskinau kad atiduodu i teisma uz tokius reikalus tada pakeite puse
pakabos ir sake jau girdi kad barska..

O seip smagus aparatas, mano buvo su 2L benzu, galios uztenka sanaudos iki
10L

Pradzioje visiems kaip supratau su pakaba buvo liga, gal jau dabar naujiems
isgyde..