Tema: Re: focus kaitimas - kame saknys?
Autorius: arulis
Data: 2009-03-22 19:56:53

> :)))
> Termostatas siaip atidaro/uzdaro vandens padavima i ausinimo radiatoriu,
> bet ne i peciuka
taip jis ir daro. tik pastatytas toje vietoje kur ateina 2 slangos.
pirma slanga - is peciuko gryztantis (tai realiai ir gaunasi kad termostatas
vadovaujasi sita temperatura)
antra slanga - gryztantis is ausinimo radiatoriaus - tik sis pajungtas per
termostato atidaryma.
toliau viskas eina uz keliu cm i pompa. pirstais eina apciuoti pompos
sparnuote - viskas OK, nesuluze ten niekas ir neprabuksuoja.

man tai keista kodel termostatas  apacioje ant gryzimo , o ne kur virsuje
ant isejimo.