Tema: Re: Sheriff ZX-1050
Autorius: Ernikas
Data: 2009-03-20 11:30:36
Dar klausimas ar verta ziureti adaptyvines signalizacijas, nes pas mane
raktas-pultelis, na tas kur is sono raktas atsilenkia. Del imobilaizerio
egzistavimo abejoju, nors visko gali buti. Raktas panasus i
http://www.vecteezy.com/images/previews/0000/0454/vw.jpg
Tik gal mygtukai du ir siek tiek kitokio tipo.

Ir dar durnas klausimas ar buna signalizacijos pulteliu i kuriuos galima
imontuoti atsilenkiama rakta, juk butu patogu, ir nereiktu nesiotis dvieju
pulteliu arba pultelio ir kito ilgo rakto :)

Ernikas