Tema: Re: lagunos greiciu deze
Autorius: Mrlz
Data: 2010-03-28 12:26:07
Visiskai tas pats man buvo, tiksliau vis dar yra. Netgi Laguna tu paciu metu
ir tokiu pat varikliu :)
Irgi atleidus gaza girdisi belekoks garsas, bet ant visu pavaru, ne tik ant
pirmos.
Tas garsas pas mane girdisi jau ~3 metus, zinoma begant laikui vis dideja,
taciau vis dar vazineju.

Pries 2 metus lauke kelione, na salyginai ilga, iki Parnu (~900km i abi
puses). Na galvoju pries kelione reik susitvarkyt, nes jau uzpise buvo tas
uzimas.
Nuveziau meistram, uz dezes nuemima/uzdejima sumokejau ~200lt berods, tuo
paciu pakeite irgi isminamaji guoli, o deze turejo tvarkyt kitas meistras.
Deja atsitiko taip, kad jis prisigere ir dvi dienas bbz kur buvo dinges,
poto atidave deze, ale suremontuota (nors bbz ar ja suremontavo). Na idejo
atgal man deze, ir nehuja niekas nepasiketei :) Tas pats garsas buvo.
Tai su uziancia deze jau dahuja pravaziavau ir toliau vaziuoju. tfu tfu tfu.

Tuo metu deze srote kainavo ~800-1000lt. Idomu kokios kainos dabar?
Nesidomejai?

--
www.boulingas.net - Boulingo diskusijos