Tema: Re: Rekstepas Autotojai
Autorius: gopas
Data: 2010-03-27 01:13:06
nu o bet taciau, tai jei klientas nori tokios apsaugos, tai ir lai moka papildomai
uz visokius backupinimus, raidus ir panasiai.

tada gal ir galima duot garantija...

o siaip daznai tos serverines vapshe nereikia. dabar esu susidures su kontora kur
sedi kokiu 10 zmoniu...pakurtas kazkoks serveris su bbz kuo (nelindau) kuriame yr
pasharintos 3 direktorijos. tik ju ir reikia realiai. bet negana to pakurtas domain serveris,
kuris xz kam reikalingas. karocia, atrodo zmogus dare kuo sudetingiau, kad jo nebutu
imanoma pakeist. nafig, issipasakojau :))