Tema: Re: Vejas...
Autorius: ManXP
Data: 2010-03-26 14:19:05
Itariu, kad 99%. Teko tevui patirt kazka, kai Golf II dar masina buvo.
Lupdavo ju stiklus priekinius. Karta islupo, tada tevas apdraude Kasko
(draudziant kazkaip bendrovei uzsimine, kad pagrinde draudzia del lupamu
stiklu).  Metus buco ramu. Vos tik baigesi draudimas ir nebuvo pratestas,
sekancia nakti vel dingo stiklas.