Tema: Re: ant auto uzkrito plyta - kaip issireikalaut nuostolius?
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-03-24 19:58:41
Siulau kreiptis i teisma, deja kai zala tokio dydzio, advokato ner prasmes samdyt, tad belieka susirast reikalingus istatymus.. As vaiksciojau po 5 teismo posedzius 1 metu begyje, nes ivaziavau i pavasarine duobe.. teisiausi is savivaldybes, nes jie kelio savininkas "ir man nesvarbu, kas ji turi priziuret". Teisiausi savom jegom, ir rezultate laimejau.. Nepamirsk irasyt visokius mokescius ekspertams, benza vaziuojant iki ju, praleistas darbo valandas del ivykio.. Aisku su protu..

www.videocut.lt - Pigus video montažas!