Tema: Re: A kategorija mocui
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-03-24 19:52:15
Man VRC antakalnyje patiko.. Teorija pas Kastyti labai teisinga, B kategorija pas Vaclova Draksa, A kategorija pas Aruna Draksa, bet jis dabar gal nebe moko..

O siaip jei reikia tik popieriaus, nes teorija jau gerai zinoma is B kategorijos, siulau imti "ekspromtu", t.y. mokesi biski maziau, ir egza galesi imti iskart, dar leis kazkiek dienu ant tos pacios programos pasibandyt zinias..

www.videocut.lt - Pigus video montažas!