Tema: Re: Kaunas gatviu nelopys
Autorius: Achtung!
Data: 2010-03-16 10:40:14
Na gal ir uzteks. Sakykim tokioj partizanu gatvej tai uztektu 2 boksteliu.
Vienoje puseje gatves su uzrasu :Duobe prasededa cia", na o kita gatves gale
su uzrasu "Duobe jau baigesi".

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4947 (20100315) __________

http://www.eset.com