Tema: Re: Kokia rinktis pigia, maza, ekonomiska masina
Autorius: Tomas
Data: 2010-03-15 18:42:04
Sako ir shuo kariamas pripranta. Yra teke ir man turet pasata, galiu apibudint tik kaip pacia baisiausia savo tureta mashina. Nei ekonomishkas, nei valina, ne talpus, o del remontu.... iki tol manydavau, kad maskvycius labiausiai gendanti mashina, bet teko stipriai persigalvot. Vienintelis privalumas - detakiu sociai, ir nebrangios. Aj, dar gi vagiai labai juos megdavo. I manishki lindo 6 kartus dvieju menesiu begyje.