Tema: Re: kaip ten su mokesciais uz dovanota auto is ES?
Autorius: linuji
Data: 2010-03-11 15:15:11
del manes cia?
nu bet kad kaip mazi vaikai. gincyjas, kai net nesupranta, apie ka kalba.

kokie ble muitai perkant is ES? apie ka kalba? px.. japoniska.
koriejietiska.. ar is babusu genties is afrikos.. tas daiktas apmuitinamas
ivaziuodamas i ES. vsio. nuo tada ES viduje nebera jokiu muitu..

zmogus isigydamas nauja auto - sumoka kaina su muitu. bet muitas
neatskiriamas atskirai. perki is dylerio japoniska auto - jau moki bendra
kaina su muitais ir visa kita.. vsio.. toliau gali ta auto stumdyt po visa
ES be jokiu muitu.. nebent ten pelno mokesciai ar panasiai gali atsirast..
tai kam reik gincytis? :))

treciosiod salys - visos salys uz ES. kas cia sudetingo? :)))