Tema: Re: Uzstriges gazas...
Autorius: Fla
Data: 2010-03-09 21:46:07
"Drama", "greitis" ... Ot amerikonai :)))

Beje, taip iseina gazas ne ant max uzsikirto? Ar tie shaldytuvai 150km/h
realybej taip ir nepasiekia? :))

P.S. diedui reikejo atsidaryt dureles, ir jei tas "zhveris" nuo oro
      pasiprieshinimo pats nesustotu, tai iskises koja tikrai butu sustabdes :))

--
"As visokius Porsus esu pagainiojes realybeje, o tu ka pagainiojai?
  93m bulka? O poto papizdelini kaip kaimietis ir tuom viskas baigiasi"