Tema: Re: Subaru Legacy ~07m +/-
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-03-09 10:40:52

"kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message
news:hn510b$klq$1@trimpas.omnitel.net...
> zodziu sklando gandai del lievu butent tokiu metu subariku sankabu. Nieks
> taip ir neaisku ar useriai sudegina ar gamyklinis brokas, ar gal patys
> dyleriai pasvilino pries parduodant kuo nenustebciau.

Kad dyleris nepasvilino zinau. Lieka ant saves varyt. Nors lygtai
nepastebejau tokio potraukio svilint tas sankabas ir su kitais karuciais to
nebudavo.

Nors su dyleriais man jau visai neaisku. Vakar paskambino viea butent del
mano sankabos. Kiaulystes desnis - baigesi laisva vieta diktafone.
Paprasiau, kad emeilu parasytu, nes jei nors truputi zole nustos veikt,
tikrai rastu to ka kalbejo nepatvirtins. TOKIUS vejus pradejo sneketi, kad
pradzioj pagalvojau, kad koks draugelis prikolina. Nu ziuresim...