Tema: Re: audi vin gal galite pramusti ir paziureti jos istorija?
Autorius: padugne
Data: 2010-03-08 21:44:27
On Mon, 08 Mar 2010 20:38:47 +0100, zhegonskas wrote:

> nu kalbu ne apie konkretu varianta audines, bet siaip tai uz 40-50K
> tikrai dar nauja mashina nesant dideles parkes su ekologiniais
> mokesciais, draudimais etc, gali pirkti is esmes tik idejiniai kedai ir
> faktai beigi tie, kas mashinoms neturi praktiskai jokiu reikalavimu
>
> tipo pats uz 40K n ieskotum padorios devetos o pirktum nauja suzuki
> koki?

Seip tai su ekologiniais mokesciais tokioj vokietijoj jau N metu kazkaip
ramu. Ar masina nauja ar ~10 metu, abi bus euro4, mokesciai visiskai
vienodi. Ar naujai pasirode Euro5 turi kokia nors itaka - nezinau, man
rodos - ne.

Su draudimais irgi panasiai, nauja kaip taisykle bus brangiau bo reikia
visokiu casco. Kuriu senai lupenai nebutina.

Zodziu manyciau kad nauju lupenu pirkejai daugumoj visdelto yra arba
reklamos vergai arba paniskai bijo kad "sena byres".

--
kthxbai.