Tema: Re: dviraciu laikikliai ant auto
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-03-08 09:26:37
"Linelis" <povilina@delfi.lt> wrote in message
news:hmr10c$2vt$1@trimpas.omnitel.net...
> ta tema daug isdiskutuota
>
> ant kablio arba ant galo masinos :
> + neaukstai kelti

    Dar vienas minusas :
- Gali visas dviraciu krovinys pasisukti ir atsiremti i buferi... o tada jau
teks perdazyti nutrinta buferi... (man buvo pasisuke, gerai, laiku pamaciau
ir nespejo nutrinti buferio. Teko papildomai risti prie stogo skersiniu...)
Pasisuka todel, kad tvirtinimas viename taske - ant kablio. Pasisuko
firminis thules (tik modelis buvo pigus). Gal tie uz 2000lt ir geriau
laikosi, bet rizika yra. Be to, ant kablio galima tik 75kg, taigi jei 4
dviraciai, tai jie turi buti nesunkus...
Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4923 (20100307) __________

http://www.eset.com