Tema: Re: duju irangos montavimo pazyma
Autorius: astuntas
Data: 2010-03-06 20:02:17
jei masina registruota lietuvoj seniau negu 2006-11 (neatsimenu tiksliai)
tai pazymos turetu nereiket, jei po to laiko - tai reikes montavimo pazymos.
baliono popieriu keiciant pasa nereikes, bet kai varysi apziura balionas
tures but galiojantis. pazyma jei pats susimontuosi parasys kokia mazesne
firma uz 30-50 lt