Tema: Re: Fitingo
Autorius: renookas
Data: 2010-03-05 09:46:36
Hansa flex yra brangininkai, del to niekas nesigincija - nei ju klientai nei
kaip as, konkurentai. Taciau kaip bebutu nors as prekiauju hidraulika kitoje
gatves puseje negaliu pagirti ju tikrai del vieno dalyko - ju sandelys ir
asortimentas didziausias is visu hidraulika prekiaujanciu imoniu Lietuvoje.
Nors as pats is ju perku, bet kainos aisku stipriai kitokios nei mazmenoje,
priesingu atveju mano koja atsidurdavo ten tik tuomet kai jau niekur  niekur
neidavo gauti ko reikia, o is italu veztis del vieno daikto neapsimoketu