Tema: Re: Ar gali būtų žieminės padangos priekyje vienokios, o gale kitokios?
Autorius: Tomas
Data: 2010-03-02 12:51:50
Man irgi yra teke ta dziaugsma apturet. Ish esmes galo net nesumeto. Kai priekyje tik nejuokinga, kruizinant - tik pyst ish niekur nieko, gaudyk daba.. :)
Nesakau zhinoma, kad jam butina surizikuot, bet buna situaciju, kad tokia pacia padanga viena sunku surast, o gal ten tik daug panikos del mazho gumbuko.

"Rokis" <rokis@inbox.lt> wrote in message news:hminpq$3am$1@trimpas.omnitel.net...
> na kita syki nereik didelio guzo, kad padanga sprogtu, o ir kam rizikuoti
> del keliu simtu LT seimos sweikata gyvybe.
> nesvarbu kuri padanga sprogs, veiksmo tikrai pakanka.
> Paciam neviena syki yra sprogus, bet skirtumas kai sprogsta GR'e kai tu
> pasiruoses viska, ir kai pvz Sprogsta kai tu kruiizini i kauna Cepelinu
> valgyt.
>
> "Tomas" <nera@mailo.lt> wrote in message

>>> vibraciją. Kadangi važinėju ir su šeima.. geriau pasikeisiu ir
>>> nerizikuosiu