Tema: Re: 6 begiu neveikia cruise'as
Autorius: Arturas Rotar
Data: 2010-03-01 17:15:50
nifiga - pries tai turejau 156 - jokiu anomaliju nebuvo :) Taigi nereikia
lia lia :) Viskas ten pas alfas paprasta, tik reikia zinot nu kurio galo
ieskot. Kadangi nezinau kokiu principu cruise'as veikia ir is kur ima
duomenis, tai ir klausiu. Vat jeigu kas mane apsviestu tuo klausimu, gal ir
pats ka suprasciau.