Tema: Re: Greicio matuoklis, bauda, senaties terminas
Autorius: audrenas69
Data: 2010-02-27 21:53:14
buvo man panasi situacija. jei neklystu, senaties terminas yra puse metu.
mane sfotkali su darbine masina kazkur tarp vln ir kauno, nuotraukoj
snukio nesimate visai. kadangi auto priklauso kazkokiam lizingui, tie
perdave
darbovietes duomenis. bandem pagudraut, mentams nusiuntem ilga sarasa
tu kurie galejo vairuot ta auto. kadangi iki senaties termino buvo like
menuo,
mentai atsisake visus po viena kvietineti ir aiskintis kuris ten buvo is
saraso,
bauda parpasciausiai darbovietei skyre o ne konkreciam asmeniui

--
www.it-master.lt
Apsaugos sistemos, kompiuteriu remontas